0

REHAT MINDA II

Jokes for today to make you laugh





Kuih apa yang bungkusnya di dalam, isinya di luar? 

Kuih salah bikin. 



Binatang apa power Karate? 
Kuda belang.cuba kira brapa black belt dia ada. 

Siapa yang menemukan dompet kulit? 
Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan kepada saye. 

Gajah terbang dengan apa? 
Dengan susah payah...... 



Saya ada 3 kepala,4 tangan dan 5 kaki...siapakah saya? 

Pembohong... 



Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati...'? 
Usus 

Binatang apa yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala? 
Kutu rambut 

Nenek siapa jalannya meloncat-loncat? 
Neneknya si katak 

Kenapa lelaki jarang kena penyakit anjing gila? 
Sebab lelaki ni kan 'buaya' 

Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik? 
Sekretari baik..................'Selamat pagi tuan' 
Sekretari kurang baik...........'Dah pagi ni tuan' 

Apa persamaan Michael Jordan dengan Michael Jackson? 
Dua-dua tak kenal korang...hehe 

Tukang apa yang kalau dipanggil, dia menjenguk ke atas? 
Tukang gali kubur 


Pintu apa yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak? 

Pintu yang ade tulis 'TARIK' 


Ape persamaan kain jemuran ngan telefon? 

Dua-dua kalau dah 'kringgg' bole diangkat... 





0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back to Top